11. aug. 2010

Tail Feather Quilt completed!!

Blitt mye blogging i det siste. Er også i en skikkelig "syfase" og tusler alltid med noe når jeg er innomhus. Og det er ikke husarbeid!
  Nå synes jeg at haugen med quiltetopper har  ligget vel lenge, nesten slik at jeg har dårlig samvittighet. Forleden dag hadde jeg en liten samtale med meg selv, det bør en jo en gang iblant, og denne gangen ble jeg motivert til å ta frem Tail Feather. For å si det slik er ikke alle mine samtaler med meg selv like fruktbar. ;o))
Nymaskina er absolutt herlig å jobbe med, men når det gjelder frihåndquilting foretekker jeg Mega Quilterèn.
 Siste finish med å sy på lukkekant ble gjort i dag, og vips, teppet er ferdig! Det er så varierende hva jeg føler når et teppe er ferdig. Noen ganger er jeg stolt, noen ganger må jeg se på det om og om igjen, andre ganger hender er det om å gjøre å putte det i haugen med ferdig prosjekt, og lar det ligge der lenge. I dag er jeg noe midt i mellom. Jeg er fornøyd, men ikke fornøyd alikevel. Slik er det bare.Her er hele quilten i ferdig utgave:
                                   Quiltehilsen fra
post signature

6 kommentarer:

Pauline sa...

Kjempeflott teppe synes jeg!
Nydelig maskinquiltet også, og myye arbeid bak!!

Men at man ikke alltid er 100 % fornøyd med ferdige arbeider, det kan jeg kjenne meg igjen i.

Fortsatt god augustsommer! :-)

June sa...

For en flott quilting! Holder på med samme teppe, men er bare kommet til broderiet på blokk 7 og 8. All sammensyinga gjenstår.

Teppet ditt ga meg virkelig inspirasjon!

toja sa...

Gratulerer med ferdig quilt! Nydelig!

Bente sa...

Gratulerer!
Quilten din er nydeleg.
Flott maskinquilting.

Hanne-Kristine sa...

Dette var absolutt nydelig :)
Maskinquiltingen må ha vært mye arbeid, men du verden så lekkert det ble.

hilsen hk

HegeT sa...

Guriland.....så lekkert teppe!!!!.
Og for en flott quilting.
Gosh, for en jobb.
Hva slags maskin bruker du å quilte med, som er så stor at du får hele teppe inni?

tirsdagshilsen
HegeT