4. juli 2010

Ett sting om gangen...mange blokker..


Det går ikke akkurat i racerfart med "Down in the Garden". Det er en del stitching på blokkene,og arbeidet er ganske tidkrevende. Men nå er første blokk er ferdig. Jippiiii.


Fargen på brodertråden bestemmer jeg etterhvert som jeg syr, må bare huske på at den enkelte type blomster blir like.


Også to andre blokker er påbegynt. Jeg jobber alltid med flere blokker samtidig, det går fortere synes jeg og det blir mindre bytte av tråd.
Stoffene jeg har valgt er jo en del annerledes enn orginalen, og i tilegg så har jeg forandret teksten, og noen av tegningene, så egentlig er vel  ikke navnet Down in the Garden helt passende lenger. Men det er jo mye blomster da..

                                                            Ha en fortreffelig uke
                                                               post 
signature

9 kommentarer:

toja sa...

Dette blir flott! Gleder meg til å se fortsettelsen!

Hanne-Kristine sa...

Dette blir rålekkert.
hk

Cathy sa...

Beautiful work...I love the fabrics you have chosen, Cathy

Grethe sa...

WOW - dette var lekkert. Så dyktig du er med stitchery.

Timotei sa...

Så fint det blir! Jeg liker også å sy flere stitrchery samtidig. Da går jeg ikke så fort lei og det blir artigere å holde på. Det er spennende å forandre litt på selve mønsteret, slik du har gjort. Da blir det mer ditt eget. Det er sjelden jeg følger et mønster til punkt og prikke. Jeg finner alltid noe jeg vil gjøre anderledes. Kos deg videre med teppet!

Mia sa...

Så underbart skönt det blir :)som dem andra säger glädjer mig till å se mer.........nydelig söm:):)

Siren sa...

Så nydelig! Her må jeg følge med fortsettelsen:)

Berteline sa...

Her gjelder bare et ord: NYDELIG!!!!

lykke sa...

Hei og takk for sist og titt innom meg.
Du er så flink, så mye flott broderi. jeg er imponert.
Flott er bloggen din blitt også. Nå skal jeg huske å legge den inn på lista mi. Vi må teffes igjen, jeg har fått så mye nytt på versktdet mitt av inventar. Helt fult der inne nå. Og masse nye stoffer, så nå går det i vesker.
Lager nye modeller hele tiden. Har ikke lagt inn den nye for i dag.

klem fra Borghild!