24. okt. 2016

SYMODUS BYTTA UT MED MALEMODUS

Prøver å sy litt innimellom men det går treigt. Oioioi så treigt. Tidligere pleide jeg å synes at å sitte med stitching eller håndquilting var kjempekos. Fikk nesten vondt I hjertet om jeg ikke hadde noe slikt arbeid tilgjengelig, slik jeg bare kunne kaste meg over det I ledige stunder.


 Jeg finner ikke tilbake  til den tilstanden for tiden.....Kanskje det er slik at en ikke kan både være I symodus og malemodus på en gang??  Hodet har bare plass til en lidenskap I gangen?. Ikke vet jeg, men jeg antar at sylysta tar seg opp når malelysta går ned.


En venninne av meg har et studio som heter Art-I. Der er jeg så heldig å fått egen maleplass,, og etterhvert stille ut bilder sammen med henne. Vi har opprettet en side på Facebook, Art-I. Lik gjerne om du vil.


                                              Plassen min. Og endelig et abstrakt bilde! :)


Dette motivet har jeg hentet fra nettet, og er fra gamle tegninger I ukeblader og slikt

To søstre; inspirert av et bilde jeg så fra en gateselger (for lenge sia.)
Jeg maler det jeg har lyst til, greier ikke holde meg til et tema eller en stil. Vil prøve alt! :)



Ingen kommentarer: