26. sep. 2015

PRØVER MEG SOM SØLVSMED::

Jaja, vet ikke om dette blir den store lidenskapen men er var det. Sølvklubben ute på jobb er ganske aktiv, de lærde lærer villig bort sine kunnskaper så det står ikke på det. Da jeg endelig hoppa i det, bytta strikkepinner med tang, ullgarn med sølvtråd, ja, da må jeg innrømme at jeg ble litt hekta.

Er jo vant til sånn småtteritusling så det var ikke så vanskelig. Mitt første egenlaga sølvsmykke ble et armbånd. Ikke akkurat avansert teknikk, erfarne øyne ville ei klassifisert det som nydelig arbeid, men bra til en nybegynner å være. Det neste(som jeg har begynt på) blir penere. Lærte noe på veien her...




                                                              En riktig god helg!

1 kommentar:

Trines hobby sa...

Jeg syntes det såg riktig lekkert ut:)