26. aug. 2014

Minner fra Bali

Hele tre uker på Bali bød på mange opplevelser, ubeskrivelig flotte og noen ikke fult så planlagt, men best av alt en fantastisk bryllupsfeiring av min sønn og svigerdatter.
Tenkte jeg  ville vise noen bilder, og først kommer selvsagt brudeparet.

Brudeparet med forlovere
Et fantastisk bryllup. Og så vakre omgivelser! Det uforutsette var at min far som på bildet under her står og nyter utsikten ikke følte seg helt i form. Tilstanden forverret seg og han ble lagt inn på sykehus tidlig neste morgen. 
Det viste seg at han hadde Denguefeber. Det er en sykdom som smittes via en spesiell mygg og en kan bli veldig syk. Min far ble det men kom seg etter noen dager med behandling.
Han har heller aldri i sitt liv vært på sykehus før, knapt gått til legen, så dette var litt av en opplevelse for ham. Her får han besøk av de nygifte, min datter og hennes samboer.
Resten av turen ble litt amputert da min far var veldig slapp, men noen utflukter hengte han seg jo på. En kan sove godt i en bil! Her følger noen bilder fra Uluwatu, apetempelet.  Det var fult av små aper som løp omkring, men jeg ble fascinert av den vakre utsikta.








Sindre passet på mormor så ikke apene skulle angripe henne. 


En runde i fugleparken var vi også. Skal si det mange flotte og fargerike fugler. Min mor følte seg tryggere blant de enn apene.

Folk på Bali setter pris på godt håndtverk og kunst. Og det var det masse av der. Jeg ble aldri lei av å se på de utroligste mesterverk. Ikke bare tradisjonelt håndverk(som bare er helt fantastisk) men også moderne som kunne passet hjemme i stuene i Norge. Jeg har mista ene SD kortet fra kameratet mitt, men skal se om jeg finner noen bilder alikevel som jeg kan legge ut senere.








6 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Turen til Bali må ha vært en opplevelse - og hyggelig med bryllup. Det er godt å høre at pappa'n din ble frisk igjen :)

bentetove sa...

Å, så herlig det så ut! Det må ha vært en flott ferie,med bryllup og flotte rammer rundt! Godt at faren din ble frisk igjen.

Rosehagen sa...

Bali, herlig;) Nydelig brudepar og fantastiske omgivelser. Bilder er en ting, opplevelsene enda flottere;) Ergelig at faren din ble syk, men bra at han kom seg raskt av behandlingen.
Minner for livet dette;)

Sensommerhilsen fra Ann-Mari

Ulla sa...

Vackert!

Chookyblue...... sa...

a gorgeous bride and a beautiful location............

Lappedamen sa...

For en opplevelse det må ha vært. Vakkert brudepar. Takk for titten.