25. juli 2013

PINK AND FLOSSY TO JOSEFINE

Sydd av stoff der  den ene siden er rosa floss og den andre tweed-aktig med blomstret mønster. Veldig enkel å sy, sydde bare delene sammen og kastet over kantene med Åverlåkken. Mønsteret fant jeg i boka "Myke klær til småbarn"
Josefine ble ett år i går, men jeg tror nok denne blir brukt som kåpe i år og jakke neste år ;o). Spent på om den passer jeg. Håper det. Kosa meg virkelig under syinga. Og så falt jeg så innmari for den englekaninen så den måtte bare broderes på ryggen.


Nå må jeg bare si;   Det var en spennende dag for Josefine......tralla tralla

6 kommentarer:

RandiT sa...

Såå nusselig kanin og flott kåpe/jakke :)

bentetove sa...

Den ble bare lekker! Hvor finner du de fine motivene du syr på?
Ha en fin sy-sommer-uke:)

bodilshobby.blogg.no sa...

Kjempelekker!!

Sysnella sa...

Berre lekker,gøy å sy barne klær.Mine barn er blitt tenåringer så nå prøver jeg meg på quilting

InGa sa...

Den ble da utrolig söt. :-)
Kaninen er helt nusselig.
Jeg kommer å bruke dine vandrende katter i et broderi, om det er ok for deg. Hei så lenge.

annemariesquilt sa...

Nyderlig !!!
Så skjønn :-)