10. mars 2013

Pute av rester

En venninne har fått seg et nytt hjem, og da er det vel vanlig å gi en liten innflytningsgave skulle jeg tro. Denne gangen slo jeg to fluer i en smekk, jeg fikk leke med symaskina samtidig som resultatet ble noe jeg kunne gi bort. Men stoffet kommer fra henne da. Hun kjøpte seg noen gardiner fra Kids som måtte legges opp.Det oppdraget tok jeg på meg, og av strimlene som jeg kutta av ble da denne puta. (hun viste om det altså)

Hun kaller huset sitt for Soria Moria, og jeg klarte ikke å la være å brodere det på.
Så må jeg vel kanskje si at puta tok seg veldig flott ut på sofaen, selv om den var påtenkt soverommet der gardinene henger.

13 kommentarer:

Elisabeth Solum sa...

Lekker pute! Koselig å gi bort og sikkert veldig koselig å få noe personlig og hjemmesydd! :)
Fortsatt god søndag!
Klem Lisa

Gudrun sa...

Vilket ljuvlig kudde och så personlig.
Kram Gudrun

Rita Tjelta sa...

Kan godt forstå den havnet på sofaen. En så flott pute må jo vises frem :-D

bentetove sa...

Så flott pute! Du er dyktig med symaskinen, kan godt forstå at puta måtte bli i sofaen:)

ahli sa...

Lekker pute. Mange fine kjoler du har sydd deg også.

Astrid

KariL sa...

Nydelig og personlig pute. Du er jo blitt en kløpper med den nye symaskinen.
Ha en riktig fin uke!

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Kjempefin pute som absolutt hører hjemme i sofaen :)

Svalen sa...

Så lekker pute, skjønner godt den kom opp i sofaen:)

2ne sa...

Så lekker pute du har laget - og fint bruk av broderiene også :-)
Heldig er hun som får så flott pute.

RandiT sa...

Flott og lekkert stoff og denne vil pynte enhver sofa!Heldig mottager!

Hanne sa...

Lekker pute

Lappedamen sa...

Stilig pute i lekkert stoff.

tijerasycuchara sa...

I love your works, they are beautiful, I like the colours
have a good day
Josefina
tijerasycuchara.wordpress.com