31. mars 2011

mange glade tilbakemeldinger

Blir helt overveldet for at så mange gleder seg med meg...da tenker jeg særlig på forrige innlegg.
Dere er så søte og snille, og tusen takk for at dere legger igjen så fine kommetarer. Jeg prøver å være litt flink å legge igjen kommentarer jeg også, men det er ikke alltid like lett, særlig ikke i de periodene jeg er på jobb.

 Og i tillegg fikk jeg denne Awarden fra Tone på Tones hobbykrok.
Det er jo en ære å få tildelt noe slikt.:0)),(takk takk Tone) men det nesten umulige med denne "awarden" er at jeg skal peke ut 5 andre blogger som har under 100 følgere. Det er jo et kjempegodt tiltak, men det er for meg rene loddtrekninga. Er jo sååå masse flotte blogger jo!! Må tenke litt på den tror jeg.........
...har det litt travelt nå med forberede feriesying samtidig som jeg pakker kofferten, rydde huset og vaske klær jeg har glemt skal være med.... 

1 kommentar:

Roos sa...

Congratulations with your award, enjoy it:0))
Roos