18. jan. 2011

Med "spade" i huset og UFO-haugen

Puuh, for en dag. Jeg starta dagen  å tråle huset med kost og mopp etter mer eller mindre flyvende hybelkaniner. Det er bemerkelsesverdig hvor disse små dottene kan finne delikate skjulesteder og deretter formere seg vilt.Og ikke for å snakke om hvor de omtrent limer seg fast til bord -og stolben når du kommer med moppen! Irriterende!
Vel, etter dagens strabaser, og etter et velfortjent bad(med lukt, skum, ansiktsmaske,musikk og slikt..)satte jeg med ned og gjorde ferdig hele 6 løpere!
Altså, det var bare lukkekanten som sto igjen på de. Hadde jo jobbet i helga med de også
To "gårdshaner" duker. Har laget mange av de tidligere også. Tror det blir lenge til neste.
Da vil det si at UFO nt 3,4,5,6,7 og 8 er ferdig!!! Ha!! Nå er jeg tøff no, klar for neste UFO, om jeg greier å bestemme meg for hva jeg skal begynne med. Må inn i skapet å kjenne litt på stoffene i prosjektene, da kommer det vel.....


                                                       post signature

7 kommentarer:

ahli sa...

Så flink du er. Kjempefine løpere. Gårdshanene sydde jeg også til datteren min for noen år siden. Lykke til med neste UFO. Jeg har noen liggende jeg også, må vel bare kaste meg over de en dag.

Anna O.Nilsen sa...

Ikke enkel de hybelkaninen nei.Jeg bruker å tulle med at det er vel best å kaste inn en pose med gullerøtter for ikke å bli angrepet når jeg har forsømt husarbeide. De er jo så lett å glemme når man sitter å koser seg med sying.Tror jeg å må ta fatt på min ufo hylle.Litt for mye som ikke er ferdig.
Ha ei god uke videre.

May Britt sa...

Hva med noe nytt da :) Etter å fullført så mange ting, frister det ikke med et nytt prosjekt da :)
Du har vært flink og fortjener en belønning LOL

Hanne-Kristine sa...

Du har vært råbra Solveig :)
Dette er virkelig imponerende..... 8 ferdige i min haug! det hadde vært noe det! hahaha
Belønn deg med noe nytt lite kos du, med god samvittighet :)

Elins systue sa...

Flotte UFOER. Fint at du får de ferdig så du kan glede deg over de

Elisabeth sa...

Flotte løpere. 8 ferdige ufoer??? Imponerende, men hvor stor er ufohaugen din da????
Ha en fin kveld.
Elisabeth

Anne Lise sa...

En imponerende innsats, det må jeg si. Tenk å få ferdig 8 løpere på en gang. Godt jobba!!!! Lykke til med å finne fram flere UFOer, hvis du har mange fler da??
Ha en fortsatt fin og produktiv uke.