14. juni 2010

Greide ikke å la være...

Dette skulle jo være et høstprosjekt på symøte. Jeg får skylde på været, det regner og det er kaldt. Slik var det i helga i allefall. Jeg greide ikke la være å begynne å skjære stoffer til prosjekt "Down in the Garden". Skulle bare tegne av stitcheriene, men så kom tanken om å bytte ut noen stoffer, måtte skjære litt for å se..


Bytter jeg ut stoffer må jeg jo stitcheriene tilpasses i fargene. Men hvilke farger skal jeg brodere med? Må skjære litt til..


Det ble til at nesten alle stoffene Siw sendt med ble bytta ut. Ikke fordi at de ikke var flotte, men kombinasjonen med stoffer og stitching lignet mye på teppet "Leannes House" jeg har hengende på veggen. Det blåblomstrete motivstoffet hun sendte med er bare rålekkert til dette prosjektet.
Når jeg er kommet så langt er det jo bare til å fortsette...

Hmm, må si meg fornøyd med resultatet. Jeg får brodere når de andre jentene på symøtet skal sy sammen sitt...

5 kommentarer:

Anonym sa...

jødde og jødde, solveig:) er bare en ting å si...racer. leker selv med tanken på å bytte ut noen stoffer. Kommet så langt at stoffene er vasket, klart for å tegne over stitceryene. Stikker innom en av dagene....Du er flink, sa jeg det:))Åse neri bakken

Lillesnuppa sa...

Gosh...dette blir virkelig flott:) Du er flink med farger! Gleder meg til å se det ferdig.

LeKaQuilt sa...

Hei, dette blir lekkert! Jeg kom tilfeldig vis over den koselige bloggen din :o)
Ser på sidebaren at du allerede har funnet meg.
Du har mange flotte prosjekt, jeg gleder meg til å følge med videre på alt det spennende du holder på med.

Mona sa...

Her har jeg ikke vært før. Du lager mange flotte ting. Har lagt meg til som følger av bloggen din. Ha en strålende dag.

May Britt sa...

Så gøy å finne bloggen din. Jeg var faktisk med Siw og brettet stoffene hun sendte oppover til dere. Kjekt å ha noe å fordrive tiden med i butikken hennes, så det det ikke blir brukt så masse penger :) Du har en fin blogg og nå skal jeg sjekke litt videre på gamle poster.